SKRIVET: 2010-01-02, kl 11:16:49 | PUBLICERAT I: Allmänt

2010

Nyårsafton firades som sagt i Gamleby, och det var riktigt bra! Veggisarna hade fixat god mat (y) Vi tog bussen in till stan runt nio, och då hamna vi hemma hos sofie resten av tidne fram till tolv. Stan en liten stund och sen drog glenn, molly och jag på efterfest. Nyår slutade hemma hos glenn, och där sov jag gott. Bättre nyår än vad jag hade förväntat mig, tack! :) Kan inte lägga in bilder från min mobil, så istället får de bli några ifrån Lockner's och Matilda's bilder. Hoppas det är okej :)









GOTT NYTT ÅR!


Anonym

lugnt va!:D

men bilderna på mig borde inte få existera.



PUBLICERAT: 2010-01-11, 17:27:19 | URL: http://johannallockner.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: