SKRIVET: 2010-01-21, kl 20:54:02 | PUBLICERAT I: Allmänt

kort (n), långt (y)

Skolan känns faktistkt väldigt bra just nu!
G på båda datakunskapsproven
MVG på matteprovet

Nya schemat är kanon

Eftersom att jag i stort sett bara hade dans idag så kom jag hem väldigt tidigt. Mina torsdagar är så jävla sköna. Eller var, tills idag. Nästa vecka och framåt blir dock mina torsdagar 8.20-16.00. Men 3 h och 40 min är dans, och det innebär två utav fyra lektioner. Så man ska inte klaga! Traskade med Samira ner till stan och tittade om H&M fått in något ifrån vår kollektionen. Men det tar nog tid innan det kommer hit. Senare hämtade mamma och pappa upp mig och vi åkte till simhallen. Hade tänkt mig att simma 25 längder men kom inte längre än till tio då mina knän satte stop. Vad gör skador för nytta? Blir så trött på mina knän..
Även att det är ganska mycket snö kvar så känns det ändå som det börjar försvinna. Det har ju i alla fall börjat smälta! Det får mig att tänka på våren, som får mig att tänka på min födelsedag som sen får mig att tänka på att det snart är sommarlov och värme, blablabla. Skulle kunna skriva hur mycket om helst. Snälla tiden, gå lite snabbare så vi får det alla längtar efter. Nu klarar jag inte av att vara korthårig längre. Har försökt att slippa det, men känns så himla naket :( Så resten av kvällen ska jag sy fast clips på det löshåret som jag itne visste att jag hade. tummen upp för det!





monika

såååååfin


kaarin

söööööt i tandställningen, ROSA haha. Kul att det går så bra med proven och så, hoppas mitt schema också blir bra :)



PUBLICERAT: 2010-01-22, 08:48:47 | URL: http://moreaus.blogg.se/
Olivia

och ja som tkte du va så grymt snygg i håret idag (fredag) n'r de va kort :D


fredda

svar olivia: jaså? tack så mycket :) jag önskade att jag kunde trivas i kort hår för det är så mycket skönare utan! Åtminstonde nu på vintern, då blir löshåret så trasligt av kylan!



PUBLICERAT: 2010-01-23, 13:05:31 | URL: http://fredrikahallberg.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: