SKRIVET: 2010-01-06, kl 14:02:15 | PUBLICERAT I: Allmänt

i don't want to play a broken hearted girl

I måndags åkte jag till molli och laddade upp med chips och dipp eftersom paradise började igen. Så jääääääääävla bra. Inte lika bra att de ska sändes på tisdagar, när jag har träning. Tummen upp för dubbla avsnitt men tummer ner för tisdagar!
Igår var de fullt ös i huset eftrsom samira hade fest, så var väldigt skönt när dom åkte till stan. Sällskap är skönt, men inte ljudnivån. Så jag kollade lite OC, tills min DVD nästan käkade upp skivan (lät det som ialf?), då jag istället satsade på att sova.
Sitter och väntar på att Nea ska komma hit, så kanske är dags att börja fixa sig. Bara hunnit med att äta frukost än så länge. Men vad kan man göra en dag som denna? Vädret är ju hej kom och hjälp mig. Jag gillar snö, men nu har jag fått nog. Ge mig lite vårsol och min födelsedag, tack..


monika

såå söt



PUBLICERAT: 2010-01-06, 15:33:48 | URL: http://damnmona.blogg.se/
karinn

sötis!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: