SKRIVET: 2010-07-23, kl 22:54:41 | PUBLICERAT I: Allmänt

Bild av karin ifrån kvällen hos olivia

Har spenderat tre nätter med olli-via. Inte så mycket mer att säga om det. Igår kväll kom det fler tjejer till olivia, vi grillade, spelade kubb och var allmänt bra på det vi brukar. Att vara bäst, eller? mmmm like you
Ikväll satt jag utanför winnerbäck med clara, malin och olivia. Eftersom att jag blev besviken från hans förra konsert, i linköping, då han mest spelade nya låtar (som inte är lika bra som dom gamla!), så kände jag inte för att köpa biljett. Men denna gång spelade han BARA bra låtar. Kändes inte helt okej att sitta utanför då.. Efter två timmar i kylan, gav vi upp, trots filtar. Ska snart gå och lägga mig, för i morrn ska jag iväg med familjen hela dagen :)


En vecka kvar tills Christopher kommer hem & två veckor kvar tills sommarlov!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: