SKRIVET: 2010-07-26, kl 14:42:32 | PUBLICERAT I: Allmänt

come back home

Eftersom samira inte såg mitt rum som mitt förrän vi flyttade våra möbler så var det som jag ägnade halva söndagen till. Till och med sängen skulle hon ha sin egen (jag känner inte så mycket skillnad, men.. haha). Var skeptisk först eftersom jag bara skulle få en garderob. Men det fixade sig och nu är jag ganska nöjd :) känns som ett helt nytt rum. Senare på eftermiddagen åkte vi till Söderköping, smultronstället för att äta glass. Mycket gott men mättande. Hittade också en ring och ett par örhängen. På kvällen åkte vi ut till Lena och Henrik och såg Avatar. Den var väldigt bra faktiskt, trög början bara.
Idag gick jag in på min näst sista jobbvecka som känns skitbra och snart ska jag träffa molly!

"new" room
ring och örhänge
samira och jag på smultronstället

pappa och mamma


Mathilda

Okej så bra :) Jag sökte bara på google typ vad betyder drömmen eller något. Minns inte vilken sida så det är ju inte säkert att de stämde men iallafall!



PUBLICERAT: 2010-07-26, 18:51:38 | URL: http://tillen.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: