SKRIVET: 2010-07-18, kl 14:06:48 | PUBLICERAT I: Allmänt

bild ifrån fimas.blogg.se

Trevlig kväll hos fanny med grillning och kubbspel, som vi tyvärr förlorade. Men man kan ju inte vara bäst jämt ;)
Igår när ja kom hem från jobbet så bad pappa mig att hjälpa honom att städa. Inte det första man är så sugen på kanske när man städar fem gånger i veckan, men jag är en snäll dotter, eller? Vi tog sen en tripp till farmor och hämtade hem en dunk med vattnet eftersom vattnet i västervik inte är så gott enligt vissa. Om jag ska vara ärlig så känner jag inte så stor förändring. Kvällen slutade med fest hemma hos evelina som var trevligt.
Ska träffa nea snart och sen ska jag på bio ikväll, Eclipse, med johanna, lena och henrik. Vad jag har längtat!! Känner på mig att den är lika bra som dom andra två fimlerna :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: