SKRIVET: 2010-07-24, kl 23:30:32 | PUBLICERAT I: Allmänt

Loftahammars Sjökrog

M&jag. Tur att jag ser så glad ut. Ett försök att le, samtidigt som att dölja tandställningen kanske? haha

Eftersom att vädret inte blev som vi hade tänkte oss, så åkte vi endast till Loftahammars sjökrog för middag. Har aldrig varit där innan faktiskt. Det var jättemysigt, den låg vid hamnen och hade sjukt god mat. I alla fall den hamburgaren jag åt, har aldrig ätit en så god hamburgare förut. Kvällen har jag spenderat inomhus med familjen eftersom vädret svek. Men inte gjorde det mig någonting, för jag är alltid lika trött och huvudvärk. Hoppas att det bara är järnbrist, får se vad doktorn säger, när jag väl har tiden att åka dit.

Stor rea på nelly, har hittat en skitsnygg klänning som jag vill ha men minns inte lösenordet och det tar år och daaaar att få lösenordet skickat till sig? Lovar att det kommer vara slut när jag fått lösenordet, typiskt min otur. Ska sitta uppe hela natten om det nu ska behövas..


Mathilda

Låna en kompis konto? :)



PUBLICERAT: 2010-07-26, 15:15:29 | URL: http://tillen.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: