SKRIVET: 2010-06-14, kl 23:12:44 | PUBLICERAT I: Allmänt

hey you!

Ser att jag fortfarande har några trogna läsare, kul ;)
Det är roligare att blogga, desto längre man är ifrån det faktiskt. Säger hela tiden att jag ska sluta eftersom att jag egentligen inte ser någon mening med det, haha. Men ändå blir de alltid att ja loggar in och skriver ett inlägg igen. Varför?
jag och molkan i våra snygga "städa&flytta dräkter"
Dansveckan på bryggaren som vi hade vecka 22 vad sjukt kul, trots lite ledsamheter. Föreställningarna var hur roliga som helst och det kändes som att alla gjorde riktigt bra ifrån sig! Nu ångrar jag verkligen inte att jag ska stanna kvar på ES. Kan inte finnas något roligare program att gå ;)
Tre dagar kvar i skolan, som jag tror, bara kommer innehålla dans, dans och åter dans? Ska inte klaga! Hoppas bara att vi klarar dansen, som vi fick lära oss förra veckan. Det återstår att se. Får hoppas på det bästa :)
Annars har jag inte så mycket mer att dela med mig utav, förutom att my best friend är i viken. Som jag har saknat henne! Sov gott folket :)


nea

jag kollar din blogg varje gång jag är inne på datorn!! kom igen du suger verkligen på att uppdatera. jag vill ju ha lite koll på min lilla chompis. Pusssss gulleplutt



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: