SKRIVET: 2010-03-04, kl 20:47:13 | PUBLICERAT I: Allmänt

@favoritplatsen, sängen

Jag ville bli lite brunare och Jc ville fräscha upp sin bränna, så efter skolan gick vi till meddo och la oss i varsitt solarium. Så jävla skönt att bara ligga där, värme! Lyckades bränna mig lite grann den här gången som faktiskt är första gången jag gör i solarium. Annars är jag ganska så bra på att bränna mig av solen! Tänk om man hade så där brun hud så man aldrig brände sig, som Nor. Aldrig behöva solkräm när vi är ute och solar och badar på sommaren, sjukt avis!
Nu ska jag se klart Vampire Diaries och sen sova, natti


jc

dock blev du ju inte brunare :D



PUBLICERAT: 2010-03-05, 10:54:53 | URL: http://jayice.devote.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: