SKRIVET: 2010-05-04, kl 16:03:48 | PUBLICERAT I: Allmänt

plugg♥

Hade verkligen bestämt mig för att plugga idag. Lyckades bli klar med min dans recension men efter att ha gjort några tal i matteboken, läst lite fakta om en koreograf och sen läsa om vad det är jag ska skriva om i naturkunskapen så gav jag upp. Vadå, vilka tre kärnkraftverk tycker jag att sverige ska satsa på?! Trodde bara att jag skulle skriva fakta om dom, men nu blir jag illa tvungen att läsa på om tre stycken också. En annan dag, verkligen en annan dag.. Ska ner och laga lite spagetti och köttfärs sås nu och sen är det fotbolls träning. Har inte tränat sen förra tisdagen, ska bli roligt! Ikväll kommer nea och gör mig sällskap, ska ta hand om henne :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: