SKRIVET: 2010-09-07, kl 21:06:09 | PUBLICERAT I: Allmänt

åh vad man kan längta!

En oplanerad tisdag blev en packtisdag. Dagarna går fort och när jag ändå hade tid att packa så tänkte att det var lika bra. Använder ju ändå inte de flesta kläderna som ska med eftersom det är sommar♥kläder. Jag och mamma gick upp på vinden och letade fram hennes gamla kläder. Hittade faktiskt några plagg som jag tyckte om, ett linne som jag hittade kommer jag nog använda ganska flitigt (trots att det är gult!!!! jag är ingen färgglad prick, utan brukar mest gå i mörka färger, rolig? jag vet!). Ska kolla klart på fotbollen som inte var så intressant idag, med tanke på att laget som Sverige möter är det sämsta i Europa. Tycker lite synd om dom, men någon måste ju vara sämst också;)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: