SKRIVET: 2010-09-08, kl 21:47:11 | PUBLICERAT I: Allmänt

loooove

Mina älsklingar har kommit hem! 399 kr från H&M. Dock var dom lite för stora, skulle behövt en storlek mindre. Men hellre chansa på att ett par för stora som man kan ha fler strumpor i än att chansa på ett par för små som klämmer åt och bara kommer stå och damma. Får se från den ljusa sidan ;) Ni ska bara veta vilken träningsvärk jag har i hela baksida ben. Vår nya danslärare är hård, men det gillar vi! Därför har jag kört bil istället och pluggat. Så precis skrivit klart mitt sexologi arbete som innebär att jag kan pricka av ett att-göra, innan jag åker. Känns skönt. Ska ta mig ett glas av det jag älskar mest, mjölk♥♥ och sen ska jag faktiskt sova, natti!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: