SKRIVET: 2009-12-23, kl 23:51:25 | PUBLICERAT I: Allmänt

dan före dan


Som de senaste åren så var de dags för uppesittarkväll med familjen. Dock gick det ju lika dåligt som alla andra år. Med andra ord, ingen vinst. Men som allting annat blir inget som jag vill, haha. Åkte till Julia tidigare idag där också Nea befann sig. Blev bjuden på gröt, macka och te och det fick mig att känna mig lite friskare :) Men jag tror faktist att vänner är den bästa medicinen!
Förresten så har jag fått ett nytt hopp om min mobil. Den har legat i ide i ungefär en månad nu och skulle testa om den funka. Självklart gjorde den det :D Får hoppas att den skärper sig nu så jag kan få ha min lilla älskling igen. Är så himla trött på mammas gamla mobil, men vill samtidigt inte ha en ny om min nu funkar. Jag kanske är knäpp, men min mobil tillhör mig, haha.
Nu ska jag nöta lite bubbleshooter som jag verkligen aldrig gör annars. POSS



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: