SKRIVET: 2009-06-09, kl 16:06:16 | PUBLICERAT I: Allmänt

svar

Eftersom det inte alls blev många frågor så antar jag att ni redan vet allt som ni vill veta om mig? ;) hah
Tänkte i alla svara på de få frågor som ställdes, so here we go.

du kommer sakna 9L (ser inte att det är någon fråga men ger svar på den i alla fall)
svar: ja, jag kommer att sakna 9L
 
Hade du sex med Jacob när ni var ihop?
svar: nej

vilket klädesplagg skulle du aldrig ta på dig??
svar: jeans som är vida hela vägen (som nyss har varit (är?!) modernt)

vad ska du gå på gymnasiet?? hur gör du iordning dig på morgonen??
svar: jag har sökt frisör som första val och hälsa/skönhet som andra val, som det ser ut nu så har jag kommit in på mitt andra val i alla fall! :)
haha ja, som de flesta andra så sminkar jag mig som vanligt. foundation, puder, rouge, mascara, ibland någon skimmrande ögonskugga. Håret brukar jag bara platta och tuppera längst in mot hårbotten under det översta håret så att det blir lite volym, och sedan hårspray ;)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: