SKRIVET: 2010-02-26, kl 18:07:25 | PUBLICERAT I: Allmänt

i'm in love

ÄNTLIGEN!!!  Nu har jag hittat det nitskärpet som jag har letat efter hur länge som helst. Dom har fått in dom på lindex igen för 129 kr. Mmmmm, I'm happy!
Träffade Julli idag och vi gick en sväng på stan. Fick inte bara med mig skärpet hem utan också en chocolate mud mask. Julia sa att den lukta farligt gott så får väl se om det blir svårt att inte få käka den ;) Den ska testat imorrn kväll, då jag bara ska ta de lugnt inför söndag.
Ikväll ska jag bort till Matilda en stund, där det kommer vara lite mer folk. Vilka vet jag inte än faktiskt. Men blir inte så sent för min del eftersom jag jobbar i morrn igen, som innebär att klockan ringer runt 5 (y).
P E A C E



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: