SKRIVET: 2010-11-18, kl 16:45:03 | PUBLICERAT I: Allmänt

hittade en lite annorlunda lista att fylla ut med

A is for age: 17 år, 7 månader och 11 dagar för att vara exakt

B is for booze of choice: cider men finns även andra drycker som funkar

C is for career: städerska? haha!

D is for your dad´s name: Pappa L :)

E is for essential items to bring to a party: Ett bra partyhumör och något att släcka törsten med!

F is for favourite song at the moment: Åh, jag vet inte riktigt. Men får väl säga Rihanna-Only girl och Hey baby - Pitbull fest. T-Pain

G is for favourite game: om kortspel räknas så måste jag säga det :) annars twister

H is for home town: Västervik

I is for instrument you play: Är inte så musikalisk av mig längre, men spelade fiol i ca tre år men slutade med det för käre Gunnar skulle sluta som lärare.

J is for jam or jelly you like: jordgubbssylt och hallonsylt

K is for kids: Inga barn på min front ännu :)

L is for living arrangements: Inga

M is for mother´s name: Mamma M :)

N is for name of your crush: Christopher

O is for overnight hospital stays: Inga övernattningar så här långt, tar väl hand om mig!

P is for phobias: Haha.. Största fobin är de där trät då va, torrt trä, ueee.. Då menar jag torra smörknivar, torra träslevar t.ex. Att blöta dom, är ännu värre FYY!

Q is for quotes you like: Hm, gillar flera. Men ett är "idag är sista dagen i resten utav ditt liv"

R is for relationship that lasted the longest: Ca 1 och ett halvt år, men förhållandet jag har nu ska vara mycket längre. Han är ju min framtida man ;)

S is for sartorial style: Inte så värst speciell, vanlig?

T is for time you wake up: Eftersom jag börjar skolan 8.20 mån-fre så brukar jag vakna ca 07.10. på helgerna är olika för varje gång. ibland 10, ibland 3?

U is for underwear: Svårt att ge svar på den frågan men..? Ja jag använder underkläder ;)

V is for vegetables you love: Eftersom att jag är allergisk mot grönsaker så äter jag inte så värst mycket, men broccoli tycker jag om och har alltid gjort :)

W is for weekend plans: Jobba, och sen mysa med min älskling :)

X is for x-rays you´ve had: Tänderna, nyckelbenet, foten, knät, handlederna, handen. Tror jag fick med allt?

Y is for yummy food you make: Är inte mästerkocken men jag brukar lyckas med pommes ;) får se min kvalité efter helgens måltid

Z is for zodiac sign: Vädur



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: