SKRIVET: 2010-10-19, kl 22:03:41 | PUBLICERAT I: Allmänt

homofobi?

Har sett på en dansföreställning idag som jag själv aldrig skulle kalla det för. Men jag vet inte, dansen kan se ut på många olika sätt. Workshopen var inte heller som jag hade tänkt mig, då vi mest lyfte på varandra och kasta runt en boll. Hmm?

Kvällen har jag tillbringat på futurum där det var föreläsning om bland annat homosexualitet. Jag själv har ingenting emot det, som väldigt många har. Men jag menar, jag bryr mig inte om vem just du har sex med, och varför ska jag då bry mig om ifall det är en kille eller tjej? Din sexuella läggning berör ju inte ditt sätt att umgås. Jag är ju inte annorlunda mot folk för att jag är heterosexeull, så varför skulle då homosexuella vara det? Dom är lika mycket människa för det..



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: