SKRIVET: 2011-05-18, kl 21:55:51 | PUBLICERAT I: Allmänt

hej världen

Oj, trodde aldrig att den här bloggen skulle visa något livstecken mer!
Fick ju en system kamera när jag fyllde år och jag använder den knappt, så tänkte att jag kanske kan få mer användning utav av den om jag börjar blogga lite smått igen :)

Såg att jag hade fått två kommentarer angående mitt löshår som jag hade på senaste bilden som jag la upp. Tänkte att jag kunde ge er svar, även om ni kanske inte kommer tillbaka och läser svaret.

är det löshår eller vad har du gjort för något? :)
hej, skulle du kunna göra ett inlägg där det står vart du har gjort hårförlängningen? :)
Jag har inte gjort hårförläningen någonstans, utan jag har skickat efter på internet och satt fats dom själv med clip-on. För er som inte vet vad det är, så är det som små hårspännen som jag sätter fast håret med.

Fördel: Mycket sparsamt på både ditt eget hår för att du lätt kan ta ut det, men även löshåret, eftersom du inte måste sova på det.
Nackdel: Tar lite tid att sätta i det varje dag, och eftersom man vänjer sig lätt vid det (ialf jag), och kanske inte vill gå utan det, så blir det jobbigt att bara åka iväg en stund. Det blir ju som en slags identitet.
Men det är ett bra sätt att börja på, om man nu aldrig haft löshår, eftersom det inte kostar mer än ca 800 kr för hår och clip-on. Hoppas du fått det svar du förväntade dig :)
är det löshår eller vad har du gjort för något? :)
hej, skulle du kunna göra ett inlägg där det står vart du har gjort hårförlängningen? :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: