SKRIVET: 2009-08-26, kl 20:31:40 | PUBLICERAT I: Allmänt

sista lov(e)dagen

Efter att ha slitit med att måla fransk manikyr hela dagen (har fått göra om ett flertal gånger med andra ord) så ska jag tillbringa sista dagen på lovet med loppis :) Vi ska ta en kvällspicknick och bara njuta dom sista timmarna. Tack vare att jag börjar ettan, frisörlinjen så ser jag faktist fram lite emot skolan. Men de tror jag att jag har gjort varje gång efter lovet. För det är ju trots allt där som man träffar de flesta man umgås med. Så tror det finns lite "längtan" i alla, fast inte till just skolan och allt jobb. Utan folket! Och tänk att jag, som har drömt om att bli frisör hur länge som jag kan minnas, nu äntligen ska få drömmen att gå i uppfyllese :) Drömmar kan bli sanna, ett bra exempel!
Har nyss konstaterat att jag verkligen inte passar i att ha mascara å¨underfransarna, ser ut som en emo :( men alldeles för jobbigt att tvätta bort och göra nytt. Så ja, ikväll är jag lite av en emo!
Men nu är det dags att fixa och packa ner min smoothie och vindruvorna som jag ska ha med mig. Hoppas ni gör något bra av eran sista ddag på sommarlovet, om ni inte redan börjat eller inte börjar förrän på fredag som våra treor. Jaja, puss kyss smek och hela paketet!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: