SKRIVET: 2009-12-28, kl 22:58:24 | PUBLICERAT I: Allmänt

finally

Sov över hos Johanna även denna natten. Är lika bra att ta vara på den lilla tiden jag får träffa henne! :)
Åkte som sagt till Norrköping idag, och det var med trötta ögon. Fick faktist med mig lite saker hem och det blev pengar över. Duktigt fredda (y) Fast det bästa köpet av allt var en mobil. Guuuuuud va skönt att slippa min. Jag menar det faktist nu. För idag har den varit för j*vlig. Stängts av så fort jag rör den.. Det var nog dags dags nu. Det går heller inte att ladda den längre så den har väl gjort sitt, haha. Köpte också en jeansskjorta, en tjock tröja, en mössa, ett par haremsbyxor och en jättejättefin kjol till nyår. Bestämde mig för att inte ha klänning på nyår i år, utan en kjol istället. Dock var det inte en sån här jag hade tänkt mig. Men den jag har köpt känns faktist bättre än min tanke. Kjolen får ni se på nyårsafton ;)


mina nya byxor fick också vara med. tycker inte sånna är så värst snygga, men SKÖNA ska ni veta att dom är. alla måste införskaffa sig ett par..



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: