SKRIVET: 2009-12-13, kl 16:20:49 | PUBLICERAT I: Allmänt

home sweet home

Ops! Inget bloggande på hela veckan.
Jag hade det i alla fall kanon i egypten och hade gärna stannat lite till i värmen. Alltid lika tråkigt att behöva lämna allt och alla efter en semester. Men man vet ju aldrig, man kanske kommer tillbaka ännu en gång :)
Under den här skolveckan så har jag fatkist bytt program. Jag går inte längre hantverk-frisör, utan estet-dans! Trivs jättebra hittils och de känns som att jag har gjort rätt val. Detta betyder då att jag ligger efter i massa kurser och måste plugga arslet av mig. Men det är bara att kämpa på ;) Så det är vad jag kommer unna mig på min fritid den här veckan.
Helgen har varit kanonbra. I fredags kom Nea och Johanna till mig. Vi åt kex&ost och kollade på idol. Synd bara att vissa inte orkade vara vakna, haha! Och igår var det fest utan alkohol för min del. Sparar mig till helgen :)

Just nu vill inte bilderna från egypten laddas upp, men lovar att ja ska försöka ladda upp dom senare ikväll eller i morgon!
pusss



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: