SKRIVET: 2009-07-27, kl 21:49:54 | PUBLICERAT I: Allmänt

LO

Har kollat igenom alla bilder på datorn och hittat en hel del roliga som jag inte visste om. Dock har jag många kvar att kolla på! Men det får bli en annan dag för Loucise ringde nämligen nyss och berätta att hon var påväg till Viken. Så har precis fixat mig och bereder mig på att åka till stationen för att hämta upp henne. Slapp sitta här och ruttna hela kvällen!

louise fredda

Och för er som antecknar så gräver jag snart ner mig i en grop. Dessa jävla blåsor. Så fort jag går ut och går eller springer så växer dom som ogräs på min fötter. Är så j*vla trött på detta. Någon som vet vad ja ska ta mig till för att slippa dom? :o
Jag kanske helt enkelt inte är till för att röra på mig, kanske är skapad för att bli ett fetto. Måste ju finnas några som ska bli det med ;) haha.
Äe, dags att dra. puss lovers


Anonym

var rädd om vännerna du har ist!


fredda

svar anonym: vart vill du komma med det, att det inte går att skapa nya kontakter?

jag byter inte ut mina gamla nya vänner mot dom nya, jag har kvar båda delarna. men det kanske inte du klarar av. håll det där "talesättet" till dig själv så ska du se att allt blir super!



PUBLICERAT: 2009-07-27, 22:28:56 | URL: http://fredrikahallberg.blogg.se/
Anonym

fast alla vet att Fredrika inte klarar av det där med vänner...Kolla bara på mathilda och dig? var du inte typ ganska bitter och knulla hennes kille? hihihhahahahohoho


fredda

oh nej, ska jag tjuta nu? :(



PUBLICERAT: 2009-07-28, 13:33:34 | URL: http://fredrikahallberg.blogg.se/
Anonym

vem var mathildas kille då? som hon knulla?



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: