SKRIVET: 2009-07-31, kl 20:46:43 | PUBLICERAT I: Allmänt

minigolf är inte min grej



Då var man hemkommen från Öland igen. Förhoppningsvis var det inte sista gången för i år, för jag och Louise kanske eventuellt åker dit nästa vecka igen! Men det beror lite på vädret osv.
Förutom att jag glömde min kudde och fick sova på en mark full av rötter för att luften åkte ur madrassen så har resan varit bra :) Sol och bad en hel dag och minigolf som jag verkligen inte kan skryta med att jag är bra på. Lyckas alltid utav någon konstig anledning att komma klart sist.. Blev även att äta pizza på restaurangen som alltid är lika gott!
Idag, innan vi åkte hem så hann vi med en shoppingtur i Kalmar. Var inte dirket meningen att jag skulle köpa något men blev ett par byxor och två tröjor ialf, suck. Så nu är jag nästintill pank tills sista september (y)
Men har slagit vad med min pappa att han ska betala min Lars Winnerbäck biljett om han inte slutar röka nästa vecka (som jag vet att han inte kommer klara av, kommer komma på honom med att han tjuvröker!), så då får jag tillbaka 400. Alltid något :) Men nu ska jag klä om och ta en powerwalk med Lousie och sen ska jag nog bara sitta hemma resten av kvällen medans resten av min familj åker ifrån mig, buhu. Kan tänkas att jag går och hyr en film eller liknande.
Men ni får ha en bra fredagskväll, kyssen



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: