SKRIVET: 2009-07-20, kl 00:26:50 | PUBLICERAT I: Allmänt

Natten

Idag har ni fått två väldigt annorlunda och "känsliga" inlägg, eller vad man nu ska kalla dom. Så tänkte avsluta med ett vanligt, tråkigt "idag har jag.." haha. Ne men, idag så åkte jag och mina föräldrar först och hämta upp farmor för att sen åka vidare till stugan, där släkt jag aldrig träffat befann sig. Dock blev det bara en kort visit för vi var hungriga som vargar, (så vi åkte till något ställe mitt i skogen bara för skojs skull) för att käka. Jag är så dålig på att minnas namn osv, men det började ialf på S och ifall ni vill åka till något lite annorlunda ställe så rekommenderar jag att åka dit! Ligger vid frödinge typ, åt samma håll som Låxbo. Haha, ni har säkert inte en aning om vart det är så jag skiter i att forsätta beskriva. Men det var inte svårt att hitta dit ialf! När man klev ur bilen var dock de första man kände svinlukt. Och luktsinnet stämde bra, för det var nämligen 3 stora grisar precis vid "restaurangen". Kanske låter aningen äckligt, men grejen är den att det är även B&B där så dom har gjort om en ladugård till en massa rum och renoverat en massa. Sen har dom även en gård med massa djur. Så det var lite av en känsla att vara bakåt i tiden. Och maten ska vi inte tala om. Det fanns bara två saker att välja emellan men de smakade bra som bara den och det var ju inte lite mat på den tallriken inte.. När vi var mätta och belåtna som man inte kunde bli annat än, så åkte vi till stugan igen för att få i oss ännu mer. Ja, man kan ju inte tacka nej till nybakade bullar precis :(
Och eftersom mina föräldrar drar till sthlm nu i veckan så kanske jag åker till stugan några dagar (för att slippa sova själv (a)), och har jag otur så finns det tusentals bullar kvar som kommer slinka ner i min mage, ILLA!
Men nu ska jag inte skirva mer på denna uppsats utan istället somna till regnet som är hur mysigt som helst och se fram i emot morgondagen då jag får träffa min Olivia, som jag inte har gjort på evigheter!

Puss godnatt



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: