SKRIVET: 2009-07-24, kl 14:00:05 | PUBLICERAT I: Allmänt

Stugan


"jag plockar smultron vid vägens kant & trär sen upp dom på strå"

Tidigt i ondsdags morse så blev jag skjutsad till mormor i stugan, samtidigt som mina föräldrar for till Sthlm. Grymt skönt att bara komma iväg två dagar ifrån allt. Märkte att jag behövde lite egen tid med mormor som jag inte haft på hur länge som helst. Hon är verkligen som en mamma nr 2 för mig, love you! Offrade mig, och klättra under taggtråden för att plocka smultron faktist, men råkade fastna :( haha. Ingen större skada skedd som tur var!
Efter en lång mörk natt i ett ensamt rum med massa fladdermöss utanför fönstret så åkte vi in till Vimmerby för att ta en liten tripp på stan och sen åka med bussen. Hittade faktist en hel bikini, som mormor min var gullig och betalade. Bussresan hem gick dock för fort, hade gärna åkt några timmar till.
Senare på kvällen grillade jag och Louise, och det smakade verkligen bra! Vi drog oss ner på stan för vi tänkte att de kunde va lite röj nu när MC-dagarna har börjat. Men var helt dött, haha. Vi hade hoppats på ett "rem-stånd" ialf, så blev aningen besvikna. Men får väl hoppas på att dom har det ute på gränsö.
Ikväll ska jag till Louise och festa lite för att senare åka ut och sätta oss på gränsö och lyssna på Sahara Hotnights. Hoppas på en bra kväll!  kyssss



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: