SKRIVET: 2009-07-19, kl 22:56:37 | PUBLICERAT I: Allmänt

min största rädsla



Att känna sig som en tjock korv varje dag är inte det roligaste. Och det är just precis det jag gör. Om inte ännu värre, typ en kossa? Haha. Finns inte många som är nöjda med sin kropp och inte heller jag. Även att jag önskar att jag kunde bli så där tunn som modellerna så vet jag att jag aldrig kommer att bli det. Och jag förstår inte. Min kropp vill tydligen inte bli mindre, för hur mycket jag än försöker så funkar det inte. Jag har försökt med att sluta äta ( då jag spela fotboll och fick krämper i magsäcken när jag träna så var ingen bra kombination (y) ), äta nyttigt, tränat, tränat igen och igen. Visst det kanske inte går på tre veckor, det tror jag inte heller. Men det märks aldrig någon skillnad. Det här gör också att jag undviker att klä mig utav ungefär hälften utav mina kläder. Ah, visst låter det kul! Och då ska ni ska bara veta hur jobbigt det är att åka ut för att sola och bada, så verkligen alla kan se mig. Där snackar vi PINA!
Tänk vad lätt det skulle vara om det var som förr. Man skulle vara tjock. Då visade man att man hade pengar, Ja, vad allt skulle vara enkelt då!


olivia

som du säger känner nog dom flesta igen sig, men du är snygg freddis! <3



PUBLICERAT: 2009-07-21, 13:46:39 | URL: http://oliviacajsa.blogspot.com
Anonym

asså, fattar inte vad du snckar om! jag känner inte dig direkt, men jag har sett dig många gånger och har varje gång tänkt att jag vill ha en sån kropp som du har!! var glad för hur du ser ut, det är inte kul att vara jättesmal och inte ha några former, och veta att man inte kan gå upp ett enda kilo. det är väldigt frusterande, så jag tycker du ska vara nöjd över din kropp :)


Fredda

svar anonym: oj, tack så mycket men det tar mycket till för att jag ska tycka om min kropp och trots att du skriver det här så har jag fortfarande samma åsikt om min kropp. men det var väldigt gulligt skrivet av dig.

och när du säger att du skulle vilja ha en kropp som min så måste du ha sett mig i mina kläder där jag gömmer det mesta!



PUBLICERAT: 2009-07-21, 19:31:52 | URL: http://fredrikahallberg.blogg.se/
karin

Fredrika Hallberg, du är bra som du är och det menar jag verkligen. Snygg snygg snygg:*



PUBLICERAT: 2009-07-23, 20:01:11 | URL: http://moreaus.blogg.se/
Matilda k

Det sitter bara i huvudet Fredda



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: