SKRIVET: 2009-07-12, kl 18:52:03 | PUBLICERAT I: Allmänt

Öland nästa

Sista visdagen och det var fest hemma hos mig. Helt okej kväll, som kunde varit roligare men som sagt, alla kan ju inte bli perfekta!
Tur som jag hade så slapp jag jobba idag, så jag passade på att sova ut. Det var väldigt skönt med tanke på att jag har gått upp tidigt nu varje dag och somnade runt fyra inatt. Med andra ord så traskade jag hem från stan i ljuset.
Idag mötte jag upp Johanna på Morella för att få i oss lite mat och avsluta med varm oboy. Jättemysigt. Kom hem för en stund sen och tänkte ta tag i packandet. För jag ska nämligen till Öland i morrn med julia och förhoppningsvis johanna. Två kanonbra vänner, kan ju inte bli annat än bra! Så skönt att slippa viken.




Att något så underbart kan bli raka motsatsen på en liten stund..


monika

puss



PUBLICERAT: 2009-07-13, 13:51:58 | URL: http://monky.devote.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: