SKRIVET: 2009-07-10, kl 18:18:57 | PUBLICERAT I: Allmänt

visfestivalen = jobb och fest

Hinner med ett inlägg innan jag ger mig av igen. Dom tre senaste dagarna har bestått utav jobb,jobb och åter jobb. Har varit sjukt trött när jag kommit hem så inte orkat göra så värst mycket. Förstår inte att man blir så sjukt trött att diska, städa, duka? Det beror väl också på att man står upp i fem-sex timmar också. Enda små rasterna man får är en först en liten fruksot på morgonen och sen en snabb lunch sen tillbaka till arbetet. Men igår hade jag i alla fall inget val. Eftersom visfestivalen började igår så är det med andra ord fest. Med andra ord, fest hos nea som var hur trevligt som helst. Jag piggnade till och kvällen blev suuuuper! Dock var det inte så lockande att veta att man ska upp och jobba klockan tio dagen därpå, men smällar man får ta (y) För överlevde även denna dag på jobbet med hur stressigt som helst så jag ville bara hem till min säng.
Nu laddar jag om på nytt för att åka ut och mysa till det med massa trevliga tjejer. Alltså inget festande för min del idag, det blir i morrn igen istället ;)

Här är bilder ifrån nea!

becca fredda linnea julia

toahäng med julia (och bad? ;))

björkörkman fredda jonas julia fille nea

fredda johanna

moa jonas fille izabell matilda elin

fredda johanna nea

dom fyra brudarna är uppradade


Julia

haha, bada :D


Fredda

svar jullan: haha, blubblubb:)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: