SKRIVET: 2009-06-11, kl 13:55:45 | PUBLICERAT I: Allmänt

9L

Sista dagen med klassen skulle spenderas ute på löga, men de blåste och var kallt och vi bara satt och glodde. Så istället åkte vi till stadsparken för att spela minigolf. Men det var stängt så vi bestämde oss för att spela kubb istället. Så jag och Elias drog hem till mig och hämtade kubb och sedan spelades det två matcher med en vinst var! Dock var vi bara ca 10 stycken, men det var tio BRA klassisar som avsluta dessa tre år tillsammans. Först nu inser man att vi ska skiljas åt, och tycker det är grymt tråkigt för trvis verkligen i klassen nu. Det bra är ju att alla stannar kvar i stan, förutom Joel som drar till Linköping. Men vi har redan bestämt att jag och Jocke ska åka dit och laga tacotårta, kanske blir fler folk, vem vet ;)
Jag är ute i god tid men ska nog ändå hoppa in i duschen snart, för att förbereda mig inför middagen på skolan i kväll som är klockan sex. Går inte inte allt för snabbt när jag fixar mig så behöver nog all tid, haha ;)
Ett försök på att klippa till Olivia's lugg ska också göras sen, önska mig lycka till!
Min saknade brutta Johanna hänger med mig hem efter middagen och sover här, LOVE


collage på 9L genom alla tre år!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: