SKRIVET: 2009-06-14, kl 13:45:29 | PUBLICERAT I: Allmänt

äntligen!!!

Har inte funnits tid eller ork att blogga så därför det inte blivit av!

I alla fall, trots regn i fredags så var skolavslutningen bra. Tågade tjusigt in i kyrkan med Elias och efteråt var det klassrummet som gällde. Fick våra betyg och jag är nöjd eftersom jag inte har sänkt mig i något utan höjt mig i ett! Som också vetyder att jag är ett steg närmare att komma in på frisörlinjen :) Fick tillbaka korten som vi tog i sjuan och man var ju inte annat en fräsch på den tiden. Haha, fy asså. Konstigt nog fälldes inga tårar, men har inte riktigt insett att vi lämnar varann ännu. Som tur är, umgås man ju fortfarande med några utav dom.


Lockner


Mathilda och Olivia

Efter det åkte Johanna och jag hem till mig för att byta om till lite varma kläder efter att har gått runt och frusit på stan ett bra tag.Sedan blev det att åka till gymnasiet för att se när bl.a Samira sprang ut!

grattis till studenten bästa syster!<3

Samira och Petra

Maja, Samira, Petra och pappa

Sen bar det av hem till mig där massa mat, tårta och gäster väntade. Blev att fixa sig i ordning snabbt för att va festfin inför kvällen! När vi fått i oss lite mat så åkte Johanna till sin klassfest och jag till Gustav Söderkvist där det var lite förfest. Sen vidare till Gränsö där den stora festen var! Tog inte allt för många bilder hos Mathilda, men lägger upp dom som blev. Förbered er på pusskalas..


Joel och Henke


Henke och jag


Fredrik och jag


Oscar


Bästa Molkan och jag


Lina


Anna

En underbarkväll :D



PUBLICERAT: 2009-06-14, 13:51:32 | URL: http://Annaathescarf.devote.se
fredda

svar anna: den va rolig! :)



PUBLICERAT: 2009-06-14, 14:23:34 | URL: http://fredrikahallberg.blogg.se/
lockner

tack för bilden ;)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: