SKRIVET: 2009-06-08, kl 15:32:56 | PUBLICERAT I: Allmänt

Är det verkligen sommar?

Blev 18års fest även i lördags, men denna gång var det eriks :)  Mötte upp tillsan sjukling och blev bjuden på en kaffe cool, sen bar det av till fogden. Kvällen var bra med tanke på att jag alls inte hade någon lust att festa, men den blev lyckad!
Just nu sitter jag och fryser i min säng även att jag har mina täcken. Men det blir väl resultatet efter en regning utedag med laget. Vi var nämligen i "jenny" och körde frisbeegolf, sjukt tråkigt. Jag och Joel var duktiga och kastade bort vår frisbee så fick leta i ca 20 minuter och höll på att ge upp, då fann jag den! Hade inte varit kul att få betala en sketen frisbee.
Senare tvingar mathilda mig ner på stan för att möta henne och lämna lite grejer, får väl se om jag strejkar. Ingen större lust att gå ut just nu i alla fall.
På tal om annat så är det inte många dagar kvar till det efterlängtade lovet!!


tillsan fredda


Mathilda

Är det jag som låtsas sover eller, HAHAH.

Vilken hemsk bild:(



PUBLICERAT: 2009-06-08, 21:07:11 | URL: http://tillen.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: