SKRIVET: 2009-06-06, kl 13:20:46 | PUBLICERAT I: Allmänt

Bochen 18!

Vaknade av ett jävla oväsen som lät som att de vore krig. Men krig var de inte, utan en helikopter som flög lågt som bara den fram och tillbaka näst intill utanför mitt fönster?! Tack så himla mycket för den långa sömn jag behövde..
Jag är så himla trött så vet inte om det blir så mycket gjort idag. Laddar i alla fall för min springtur som ja snart ska ge mig ut på. Har "startat ett nytt liv". Får bara hoppas på att det håller sig och att jag lyckas, finns inget annat val.

Igår vad det som sagt 18års fest för Bochen, satt hur fint som helst! Massa trevligt folk. Tummen upp för den kvällen. Orkar inte lägga upp så många bilder, dom finns på fejjan. Men en bild på Bochen är ett måste, grattis gullet :*


Anonym

vad heter han egentligen?;o


Anonym

johan jävla pissnoob


Anonym

svar: Johan ;)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: