SKRIVET: 2009-06-28, kl 20:08:43 | PUBLICERAT I: Allmänt

en fallande stjärna

Igårkväll hängde jag med två sjukt snygga brudar, med andra ord Olivia och Jc. Vi inhandlade oss en massa gott och gick sen en promenad till stan. På vägen dit såg vi en fallande stjärna, och jag skrek och jubblade väl ungefär som att jag hade vunnit en miljon, haha. Dock får man väl inte säga att man ser en fallande stjärna? Men jag önskade i alla fall och får hoppas på att de slår in! Vi gick sen hem till Olivia och såg Twilight. Och den var lika bra som förra gången vill jag lova, och han var lika snygg om inte ännu snyggare ;)
Idag har jag solat och badat massor på korpa med Nor. Som alltid så fick vå själklart sällskap av några guys. Så jävla skönt med 30 grader då, kan ju inte blå bättre!!!
Nu ska jag åka till Olivia för att va me Olivia, Jc, Gurra och Affe. För övrigt så kör jag utan löshår ikväll för första gången på riktigt länge, haha. Undra hur länge de kommer kännas bekvämt, skulle inte förvåna mig ifall jag får ett måsteanfall, och åker hem och tar på mig de sen, haha! Sånt som märks med andra ord. Ne, nu väntar Olivia på mig, see yah! PUSS


skogsmullefredda



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: