SKRIVET: 2009-06-03, kl 22:02:51 | PUBLICERAT I: Allmänt

En gammal lista

AVSLUTA MENINGEN :

1. Jag har insett att min senaste kyss... var ifrån en 94:a
2. Jag lyssnar på... the man who can't be moved
3. Jag pratar... ofta ganska mycket
4. Jag tycker om... mina lovies
5. Min bästa vän är... mathilda
6. Min första riktiga kyss... är för länge sne för att minnas
7. Jag avskyr när folk frågar... omöjliga frågor
8. Kärleken är... något som borde vara lättare
9. Du gillar att... äta en piggilin?!
10. Jag kommer alltid att... vara lättförälskad
11. Jag är hemligt förälskad i... mig själv ofcourse!
12. Sist jag grät var.... igår
13. Min mobiltelefon är... nog nära döden
14. När jag vaknar på morgonen... somnar jag om igen
15. Innan jag går och lägger mig... kollar jag oftast på 2 & ½ men
16. Just nu tänker jag på att... det snart är sommarlov (y)
17. Bebisar är... söta men jobbiga
18. Idag har jag... varit med rashid och matte en stund
19. I kväll ska jag... sitta vid datorn
20. I morgon kommer jag... sola solarium och träna på träningsverk1
21. Jag vill verkligen... att det ska bli en perfekt sommar!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: