SKRIVET: 2009-06-11, kl 14:12:36 | PUBLICERAT I: Allmänt

jävla test

okej, jag har tvångstankar :(

Gör testet annars kommer du få otur i sommar!


Du är kär nu - nej
Du har sårat nån så de börjat gråta - ja
Nån har sårat dig så du börjat gråta - ja
Du har haft ett förhållande som varade över 2 månader - ja
Du har haft ett förhållande som varade över ett år - ja
Du har haft ett förhållande som varade över två år - nej

ÄRLIGHET

Jag har gjort något som jag lovat någon annan att inte göra - ja
Jag har gjort något som jag lovat mig själv att inte göra - ja
Jag har smygit ut utan lov - ja
Jag har fuskat i ett spel - haha ja

DÅLIGA TIDER

Jag har druckit alkohol - ja
Jag har tagit mediciner mot depression - nej
Jag har anorexi och/eller bulimi - nej
Jag har sovit en hel dag utan att ha behövt det - nej, bara när det varit behövligt!
Jag har somnat gråtande - ja

DÖD
Jag hatar begravningar - usch ja
Någon nära till mig har försökt begå självmord - lite halvt?
Någon nära till mig har begått självmord - nej
Jag har sett någon död - nej

ERFARENHETER
Jag har tappat bort mig i min hemstad - ja
Jag har sett en fallande stjärna - ja
Jag har önskat då jag sett en fallande stjärna - ja
Jag har varit på en offentlig plats i min pyjamas - haha nej
Jag har tryckt på alla knappar i en hiss - har jag nog
Har sparkat en kille mellan benen - ja
Har lekt sanning eller konsekvens - ja
Druckit en hel liter mjölk på en timme - nej
Har träffat någon från internet i det verkliga livet - ja
Du har fångat en snöflinga med tungan - ja
Jag har suttit på ett tak på natten - ja
Jag har aprillat någon - ja
Jag har åkt taxi - ja
Jag har ätit sushi - nej
Jag har åkt snowboard - ja, det var då jag fick min spricka i svanskotan som jag har problem med fortfarande :(
Jag har åkt kundvagn offentligt - ja
Jag har cyklat inomhus - i unga år



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: