SKRIVET: 2009-06-22, kl 18:34:42 | PUBLICERAT I: Allmänt

korpa

Gick upp så tidigt jag orka (klockan tio) för att åka ut till korpa med Olivia. Väl där ute träffade vi Rasmus som stog i sin ensamhet och vänta på folk, så vi hängde me honom till bananön där fler folk sedan kom. Det var dock inte de lättaste att ta sig dit för man va nämligen tvungen att gå i vattnet på hala stenar för att komma till den ön. Jag och Olivia var väl inte dom snabbaste.. haha. Stekte hela dagen och de resulterade en sönderbränd rygg (y) yeah. Svider som faaan! Men får skylla lite på Samira eftersom hon tog med sig båda solfaktorerna som jag använder. Ingen solning för mig i morrn ialf eftersom även ansiktet är bränt.
Har precis kommit ut ur duschen och håller på att fixa mig för att sen åka till Olivia. Vi ska laga tacos med Gustav, Victor ovh Hampus och sen se Inside man (ialf vad jag och Olivia har bestämt!), jätte bra film. Tror den går på fyran om jag inte minns helt fel, runt klockan nio. Blir nog en toppenkväll :) hoppas ni får det me!
Vet inte varför men just nu så funkar det inte att ladda upp någon bild, men tror säkert att ni klarar er lika bra utan ;)

kyssar



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: