SKRIVET: 2009-06-04, kl 15:34:57 | PUBLICERAT I: Allmänt

lite bränna och spräkta byxor


När hemkunskapen äntligen hade slutat så åkte jag direkt ner till meddo och solade. Så jävla skönt, nästan så att man somnar där! Brännan byggdes på lite grann i alla fall ;) När jag sen skulle klä på mig så är jag så bra att jag spräcker mina byxor (y) Inte det bästa som kunde hända just nu med tanke på min dåliga ekonomi. Får försöka få min mamma att förstå mig och vara snäll med att köpa ett par nya eller i alla fall ett litet bidrag!
Idag skulle jag träffa bästaste men hon har blivit sjuk så får sköta mig på egen hand och även träna utan henne. Men det ska nog gå vägen. Eftersom jag ändå inte har alltför mycket att göra så ska jag nog städa mitt rum och rensa garderoben, finns en massa kläder som jag inte vill ha, så kommer nog upp lite bilder sen eller i morrn på det som är till salu ;)
kisses



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: