SKRIVET: 2009-06-22, kl 01:13:45 | PUBLICERAT I: Allmänt

varning för långt inlägg

Dålig uppdatering, vääldigt dålig! Men eftersom det är min blogg, så skrivs den efter då jag har tid. Men men, igång med vad som hänt de senaste dagarna!
Midsommarafton blev lyckad. Karin, Monika, Nor, Emelie och jag började midsommarfirandet hos mig med mat och tårtbakande. När vi sen skulle äta tårtan fylldes det på med fler folk och vi spelade även kubb. Sen drog allt folk och spelade fotboll förutom vi som stog för mat och tårta. Och dom kom aldrig tillbaka så vi gav oss ut för att leta efter min boll, utan resultat. Lär nog aldrig få tillbaka min Beckham boll :(, haha. Karin gjorde mig ialf sällskap i mörkret och sov över här.
Fick inga bilder från dagen, men några bilder finns på Monikas blogg, som jag har länkat till på vänster sida.

I lördags träffade jag min efterlängtade Julia. Med tanke på att det var en massa regn och tråkigheter på morronen bestämde vi oss för att köpa massa godis och se en massa filmer. Så blev det också. Det börjades med att se Don't mess with Zohan och på det Love and other disasters. När vi hunnit med det så lekte vädret så vi följde med min familj ut till lysingsbadet där Pia och Peder bodde över helgen. Tog en proemnad i de sköna vädret runt campingen med två hundar som bara slet och sprang fram och tillbaka som jag vet inte vad. Men hur söta som helst! :) Vi tiggde lite pengar av mamma och gick och köpte glass i sista stund innan dom stängde. Kanske inte var den smartaste tidpunkten med tanke på att det blev hur kallt som helst (y) haha. Det smakade bra i alla fall! Vi satte oss sen i husvagnen för att få lite värme och sen var Andreas snäll och skjutsade hem oss. När vi kom hem blev det att se Dude, where's my car? med varm oboy och chips. Härlig blandning. För ovanlighetens skulle så somnade jag ;) haha. Men efter lite upppiggande tandborstning så satte vi på film nummer fyra, Big mommas house 2. Men innan den filmen var slut så sov vi båda så sött så.
Vår tanke dagen därpå var att gå upp tidigt för att springa men vi råkade vakna tjugo i ett så det blev ju inte riktigt enligt planerna. Men vi fick i oss lite frukost och vänta en stund och sne gav vi oss ut och sprang. Trots att jag har köpt nya skor så vill inte mina fötter sammarbeta :( dösur. Vad fasen ska man göra. Får världens blåsor och ömhet under fötterna för en liten springtur?! Bara att fortsätta kämpa och sen inte kunna gå i vanliga skor på två dagar, hahah.
Klarade ialf av en lång promenad ner till stan förut och det var riktigt skönt. När vi kom hem drog vi på tredje filmen, Taken. Ett måste att se!
Nu är jag för trött för att sitta uppe, ska nämligen upp tidigt i morrn för att sola och bada med Olivia. god natt :*


monika

naaaaajsig midsommar alltså! PUSS



PUBLICERAT: 2009-06-22, 08:50:02 | URL: http://monky.devote.se
Anonym

vi ses snart , LOVBEEEEEEEEEEEEEE



PUBLICERAT: 2009-06-23, 16:26:35 | URL: http://landiis/blogg.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: