SKRIVET: 2009-06-15, kl 19:20:58 | PUBLICERAT I: Allmänt

yohanni my looove

Gick hemma hela dagen igår utan att göra någonting, verkligen urtrist med tanke på att lördagen var likadan, men smällar man får ta. På kvällen bestämde sig ialf mamma och jag för att åka och hyra en film. Även Samira gjorde oss sällskap. Vet inte hur länge sen det var som vi hyrde en film tilsammans, men alltför länge sen för att minnas i allafall! Det blev "allt flyter" och jag tycker faktist att den var ganska bra :) Jordgubbar och glass satt fintfint till.
Efter filmen satte jag mig på cykeln och trampa till västra lund, med andra ord hem till min mystjej Johanna. Vi tog en promenad staden runt som faktist var riktgit skönt, inte ett dugg kallt och hamnade till sist hemma hos Bochen. När vi höll på att somna så åkte vi skilda vägar och jag somnade som en stock i min säng.

Idag blev det solning för hela slanten, som också betyder liiite mer bränna ;) Mötte sen upp johanna och vi tog en sväng på moppen som först ledde till stan och sen ut till solsidan. Vi satt och sydde Lenas löshår ett bra tag och nu har jag blivit hemskjutsad för inte så länge sen. Ska snart fixa mig, så jag e klar tills Johanna kommer och sen ska vi träffa några snubbar ;) kissssses


panni



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: