SKRIVET: 2009-05-28, kl 12:58:08 | PUBLICERAT I: Allmänt

huvudvärk

Skoldagen igår var två lektioner med två bbp pass, väääldigt nödvändigt. Inte.
När jag kom hem bytte jag i alla fall om till sköna kläder och gav mig ut på en promenad runt om i staden. Hamnade till sist i stan där jag sen träffade Johanna. Vi fick i oss lite att äta. Senare lämnade Johanna mig och då träffade jag Rashid och Jonas. Vi drog hem till mig ett tag och sedan blev det stan igen för att träffa mer folk. Helt okej dag! :)
Idag blev det ingen skola för min del. Vaknade med enorm huvudvärk och va seg. Njöt lite av att ligga kvar i sängen när man hörde att de spöregna ute. Vaknade runt tio av att Lena ringde. Hon berätta att löshåret hade kommit så kvällen blir väl att sitta och sy med Lena ;)
Har precis knaprat i mig en huvudvärks tablett och druckit upp mitt te, så ska nog lägga mig i sängen och se en film.
KISSES




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: