SKRIVET: 2009-05-19, kl 15:14:01 | PUBLICERAT I: Allmänt

kom igen nu fredda

Sovmorron, mums. Vid klockan 10.00 skulle alla nior samlas ute på Bonnbacken, så olivia, linus och jag tog oss ut dit på cyklarna. Väl där ute så började vår klass (som bestod av 10 st idag) att gå tipsrundan. Samlade på oss en massa myggbett och alla sprang ifrån mig och olivia. Men med en påse godis så jämnade det ut sig med myggorna och geggan ;)
Eftersom att det sen inte hände allt för mycket så drog jag och olivia därifrån runt 12. Vi tog en runda på stan och mötte sedan gullepojken rashid.
Nu sitter jag och väntar på att juliaA ska sluta skolan och komma hit så att vi kan ge oss ut och springa! Måste verkligen ta tag i det nu, och då menar jag inte en springrunda i månaden inte. Minst en gång i veckan, vi får se hur länge de håller ;)


jag och julia på en sketen fest i i somras


wickan

hemma hos oss ju :)


fredda

svar wickan: haha, så sant så! ;)


Julia

haha den bilden alltså :(

:*


Anonym

svar julia: inget fel på den bruttan :*



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: