SKRIVET: 2009-05-21, kl 15:48:55 | PUBLICERAT I: Allmänt

mathilda och molly

Torsdag
Duktig som jag är så började jag min dag med att springa! Grymt jobbigt när det var så varmt, men jag klarade hela vägen (a) Har börjat skriva lite på mitt idrottsarbete som ska vara inne på måndag, men det känns inte som att jag kommer hinna med det. Molly är ialf på väg hit, och hon blir även nattgäst. Vi kanske drar ett träningspass på träningsverket sen ifall vi orkar.


jag och molly från en fest :*



Onsdag
Slutade skolan vid tolv som man verkligen inte tackade nej till med tanke på att nu vare dags för fyra dagars ledighet. Mathilda och jag åkte hem till mig, som tur var slapp vi cykla mitt i regnet så vi blev inte något blöta alls. Hemma hos mig låg vi i min säng och lyssnade på åskan, och till sist råkade båda två somna. Framåt kvällen gjorde vi oss i ordning för att dra till Rashid på fest. Kvällen slutade hos tre pajasar. En bra kväll :)


mathilda och jag :*



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: