SKRIVET: 2009-11-28, kl 14:03:57 | PUBLICERAT I: Allmänt

dags att steka

Är det någonting som verkligen måste finnas när jag köper hus så är det fan en varmvatten beredare. När jag kom hem från träningen förut så var ju självklart allt varm vatten slut. Så fick duscha iskallt, tack..



Väskorna är snart färdigpackade. Men jag river hela tiden upp kläder som jag är osäker på om jag vill ha med så nu är det verkligen ingen ordning i min resväska. Varför kan inte någon packa åt mig? Kan vara bland det jobbigaste som finns. Eller nej, packa upp är ännu jobbigare.
Om cirka en timma går bilen mot Arlanda hotell. Vi kommer nog sova ganska tidigt med tanke på att planet lyfter klockan 07.00 i morgon.
Men ni får ha det så bra här hemma i kylan så ses vi om en vecka, om jag kommer hem? ;)
PUSSSSSS


mona

ta massa bilder!!!!!!!



PUBLICERAT: 2009-11-28, 14:45:56 | URL: http://damnmona.blogg.se/
karin

hare bäst och se upp för kamelbyten:O<3



PUBLICERAT: 2009-11-29, 01:03:47 | URL: http://moreaus.blogg.se/
Fanny

ha de så himlans bra :)

är väldigt avis!


Ivan obolo

hare gutt!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: