SKRIVET: 2009-11-09, kl 21:53:04 | PUBLICERAT I: Allmänt

kyss


jag och min homie. rödtott!

Vet inte vart jag ska börja. Men jag och Molly var jävligt partysugna i lördags så vi tog tag i de och började hemma hos henne med hennes bror och hans kompis. Sen drog vi vidare till BOIS lagfest. Och det var hur kul som helst! Första gången jag dansade albansk folkdans, och de var roligare än de kanske låter ;) haha. Bra kväll med bra sällskap med andra ord!
Är inne på min andra APU-vecka och jag har bestämt mig. Ja ska nog hoppa av frisör. Yrket känns inte rätt, tråkigt nog.. Så det enda som snurrar runt i min skalle är vad ja skulle kunna gå istället. Har några alternativ, men kan inte bestämma mig. Kan man inte få lite av varje program? Åh..


Karin

det blir nog bra, hoppas du bestämmer rätt nu :D!



PUBLICERAT: 2009-11-10, 17:36:59 | URL: http://moreaus.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: