SKRIVET: 2009-11-05, kl 23:34:36 | PUBLICERAT I: Allmänt

rött i höst?

Av alla tankar och idéer om vad jag skulle göra med mitt hår, så blev det ett impulsval att färga de rött. Och jag ångar det inte alls! Kanske att de skulle vara lite intensivare, men helt klart bättre än de förra :) En bild på det kanske kommer i helgen om jag kommer ihåg.
Hade som sagt min första träning ikväll med och gud va kul det var. Kan inte förstå att jag slutade. Det var mest onödiga anledningar som jag tänker glömma. Skönt att vara tillbaka i laget igen och de känns som att det är där jag hör hemma :) ni är så braa.
Det bästa för min del vore nog om jag sov nu. För jag kommer aldrig i tid på morgonen eftersom jag ligger och snoozar ca en timma innan jag går upp. Fattar inte hur jag kan vara så jävla död på morgonen. Vad är de om tar kål på mig? Kan ju börja med att lägga mig innan tolv.. Skönt att de är sista APU-dagen på denna vecka och istället helg. Blir dock inte sthlm denna helg, utan nästa. Så får väl sitta hemma och uggla hela helgen eftersom jag inte planerat något och dom flesta ska på cc-festen! Hoppas på dåligt väder så jag inte behöver känns någon ångest för att vara inne ;) NATTI


Olivia

du rocka på planen bruden :D



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: