SKRIVET: 2009-11-25, kl 16:45:46 | PUBLICERAT I: Allmänt

svininfluensa, nej tack


nea och jag för ca tre år sen, tror jag..?

Förväntade mig en grymt jobbig kväll igår eftersom jag både fick räls och tog vaccinet för svininfluensa. Men av sprutan fick jag inga symptom, förutom när jag lyfte på armen, som inte var något att klaga över. Och utav rälsen gör det inte alls så där "skitont" som alla sa att de skulle göra. Vart är den sprängande huvudvärken och alla tårar för att de spänner så mycket i tänderna då? Känns ju knappt, men däremot går det inte att äta. Där snackar vi smärta, när man biter ihop tänerna. Så de kommande dagarna så tuggar jag med hjälp utav mitt tandkött längst bak, haha. Det är ju en variant det med faktist, även att den är knölig!
Hade tänkt att ja skulle göra mig lite bekant med matteböckerna innan nea kommer eftersom det vaknas prov på fredag. Så är nog dags att börja med det ifall ja få in något.


nea

å herregud :D vilken bild, men trots allt fina minnen!

jag hoppas att du har det bra i värmen, och jag klängtar tills du kommer hem gumman ! Pussis



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: