SKRIVET: 2009-11-23, kl 20:32:03 | PUBLICERAT I: Allmänt

tuff tuff


kanske första gången ni får se min glugg men också sista. för i morrn får jag.. räls? kan ju inte påstå att det kommer vara så mycket snyggare än gluggen. men hellre lite pina för att sen få fina tänder ;)

Dålig uppdatering förresten. Men veckan gick så jäkla fort så hann inte med. Kvällen har varit skitbra. Blev gymnasiefest i fredags, som började hos Sofie med bra tjejer. Hade jättekul. För min del blev det inte så långvarit på stadt utan fick istället sjkuts hem och sov. Haha. Det var väl bäst så antar jag. I lördags så var jag och kollade på mina tjejer men tyvärr gick det inte vägen. Jag tycker att ni kämpade på bra i alla fall! Träffade Albin en stund på kvällen och senare åkte jag till Molly som hade varit på fest och ja. Ni kan nog räkna ut att hon va fuller. Så jag hade inte så många alternativ, utan även jag hävde i mig några öl och vi hade det duktigt trevligt i vår ensamhet ;) hahah. Var rätt så sliten på söndagen eftersom det inte blivit så mycket sömn. Men jag släpade mig upp ur sängen och gick till ishallen med Monika. Ungefär där, slutade min helg. Och denna vecka blir det att ta tag i pluggerit eftersom jag måste lämna in lite innan jag far till egypten. Fan vad jag ska ha de bra!!!


mona

kisses



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: