SKRIVET: 2009-10-11, kl 20:09:25 | PUBLICERAT I: Allmänt

då var de dags igen

Eftersom jag började spy i lördags så blev det inget Vimmerby för min del. Är så trött på detta, va är de för fel på mig? Har börjat äta medicin regebundet för magkatarr nu, så jag hoppas att det hjälper..
Istället spenderade jag i alla fall min kväll med mamma och laptopen. Fotbollsmatchen behöver vi inte säga något om. Känns som jag lever i cellibat, har inte träffat folk på en vecka?! På så sätt ser jag faktist fram emot skolan i morrn, haha. Men däremot inte proven.

Eftersom att jag har klippt sönder mitt löshår så att det ser alldeles för tjockt ut så tänker jag köpa nytt. Känns som att rätt mycket pengar slängs i sjön med tanke på att det är i bra skick. Men sånt man får ta när man klantar till de :) Vill byta hårfärg så jag fråga min syster vad hon tyckte.
Jag: kolla på den här färgen, vad tycker du om den?
Samira: jag tycker du ska vara brunett!
Jag: nu fråga jag om du tycker att färgen är snygg?
Samira: amen jag tänkte ju att du ville veta!
Jag: jag vet redan vad alla tycker men de struntar jag i. jag vill bli ljushårig. så vad tycker du?

Sen fick jag inget svar utan bara en blick. Och de betyder? haha. Kanske ska göra som hon säger ändån och behålla mitt bruna hår? Men jag är så opepp på det.
Här är i alla fall färgen jag vill ha om jag ska bli ljus. 


Louise

Den färgen är exakt den som var i mitt gamla löshår, vill du bli så ljus?



PUBLICERAT: 2009-10-11, 22:47:38 | URL: http://loouisesvensson.blogg.se/
karin

du har ju passat i båda, äru opepp, färga:D!



PUBLICERAT: 2009-10-12, 23:05:13 | URL: http://moreaus.blogg.se/
Anonym

ta mörkt!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: