SKRIVET: 2009-10-09, kl 23:57:46 | PUBLICERAT I: Allmänt

det blir vimmerby trots allt

Pappa förgyllde min dag genom att fixa laptopen igen. Dock hade han precis tänkt att åka och köpa en ny, men gjorde ett tappert sista försök och se. Då hade jag ju heller inte fått ha någon laptop i sängen ikväll, haha. Så detta var det bästa alternativet ;) Har suttit klistrad vid den hela kvällen. Men tog även min tid att titta på Idol. Helt fel person som åkte ut. Rabih ska åka ut, va fan gör han där? Låter som han tappat rösten och är fyra år. Ne usch, hoppas han åker ut nästa vecka..
I morrn åker jag till Vimmerby för att fira min mormor som blev 66 år i veckan, grattis<3 Sen stannar jag nog kvar hos mormor till söndag och passar på att umgås med Amanda. De lät på Amanda som att vi skulle på någon fest. Så vi får väl se. Blir nog en bra kväll.
Ska nog försöka sova nu. Fast vet att jag kommer fastna vid datorn en stund till. Värt ett försök i alla fall. God natt, v.


mathilda

sv; okej, de visste jag inte, ngt fel med de? ;P

för de hoppas jag inte! :)



PUBLICERAT: 2009-10-11, 00:33:38 | URL: http://tillen.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: