SKRIVET: 2009-10-30, kl 10:21:40 | PUBLICERAT I: Allmänt

grattis världens bästa mamma <3

Hade det varit för ett år sen så hade jag sagt att jag avskydde kaffe och aldrig skulle börja dricka det. Men nu, nu sitter jag här med mitt morgonkaffe och har blivit en kaffekärring. Haha! Det blir inte alltid som man har tänkt sig.


Har ni fått sett så snygga brudar som dessa någon gång?

Eftersom mamma fyller år idag så ska vi ut och äta på restarurang sen. Me like. Så himla länge sen jag gjorde det, om man bortser från öland i somras så tror jag de va förra årets fotbollsavslutning med laget på tre rum och kök. Efter det ska jag åka hem till min panni och skriva ett repotage om hennes sjukdom för att sen vänta in alla gäster så att kräftskivan kan börja ;) Kanske inte så passande att ha kräftskiva när det är Halloween, men är alla upptagna så får man ta den dagen som passar alla. Vi ska tydligen köra någon paketlek där kväll så man skulle ha med sig två paket. Självklart hoppas jag på att jag får mina egna, haha.
Nu tänker jag skriva klart min bokrecension så jag kan checka av något på listan.
hej hopp gummisnopp!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: